Ddm28 cnm özele gdcktm fakat hafta sonu diye doktorumuz yom dedi Bi doktorumuz geleblr o da 5 bin istiyor dedi hastane bize mesai dışı olduğu için mecbur acile tekrar gdcm dediğin gibi bastırcam yazsınlar Allah korusun farklı durum olur diye korkuyorum neymiş yatmama lazımmış sanki bilerek yatış yapmıyorum inan dünden beri sinirden ağlıyorum ya insan hayatı umurlarında değil