Kızlar çok kötüyüm sabah gözümü iç çamaşırının ıslaklığı ile açtım ben idrarı kaçırdım sandım tuvalete koştum ve idrarın yapmam ile kanamam başladı yoğun Bi şekilde sonra siyah jel gibi Bi et parçası düştü eşim yoktu diye kaynanam ve kaynım getirdi hastaneye diğer yarım oğlum uyuyor evde haberi bile yok kontrol yapıldı plasenta bebekten aşağıdaymş dedi doktor hemşireye Bi sorun var mı yok mu tm bildirmedi sdce nts ye bağladı bebeğim hareket ediyor ama korkuyorum yaşıyan var mı bu durumu mesai başladığında perinotolojiye gönderecekler beni bu durumu yaşayan var mı nasıl Bi yol izlendi