Annee02 aslında kilo almaya müsait biriyim hatta doktora giderken hep kesin almiştırım diye gidiyorm sonra almamış oluyorum . Beslenmem düzenli değil gibi . Sabah uyuyorum kahvaltıyı haftasonu yapıyorum sadece. öğlen akşam yemek yiyorum ekmek yersem günde 1 -2 dilim tatlıyı çikolatayı fazla yemiyorum kızartmayı hafta da 2-3 gün yiyorum günde 1 tane meyve yiyorum o kadar ..