Ssaree Ebru_ebru evet gittim net de 100 olan sancılar çıktı çatı muayenesi yapıldı pazartesi doğum olabilir dedi ama belli de olmaz hayırlısı inşallah
Esrclkk ertonunannesi23 Aynen bende öyleyim siz gittiniz kontrole heralde benimde sancım ağrım var ama açılma yok henüz dedi ağrıyla beklemekte zor hayırlısıyla alsaydık kucağımıza
Esrclkk Ssaree Anladım benim doktor zorladı baya ondan sonra ağrım arttı şu an belime ve rahmime belirli aralıklarla ağrı vuruyo sızıntı gibi su da geliyor ama anlayamıyorum sızarak gelir mi hastaneye gitsem mi bilemedim
Esrclkk ertonunannesi23 Evet emin olamadım çünkü iki gün önce söyledim gerçi doktora problem yok dedi ama vesvese ettim ben şu an