Kızlar iyi akşamlar 37+2 haftalığız iki gün önce düzensiz ağrı çıktı nst de yaklaşık 2 saattir 10 dk da bir karnım sertleşiyor kaç gündür pelvis ağrım vardı ama ne nişan ne şu birşey yok kasılma da çok şiddetli değil yaklaşık 1 dakika sürüyor yarım saattir de omuz göğüs ağrım başladı bacaklarım da da sızlama var bunlar doğum belirtisimi yalancı sancı mı aceba