Krystal bu yorumu ariyordm cok haklisiniz. 4 yil aradan sonra kalan biri olarak birincisi hiccccbir dr un ne verdiği ilaclar la grammm iltihap attm nede iltihaptan olmuyor dendi hemde ne dr lara gittim. Ama ebenin biri hicccbiseyin yok sadece cokk iltihapin var yumurtalerinin biri az biri nerdeyse cok az çalışıyor dedi ee ne yapayım dedim fitil verdi taktim varyaaaa avuc avuc iltihap attm hep usutmekden. Sonra birde buna cokkkkkk eminim ki; kafamdan cocuk fikrini ole bi cikarmistim ki dunyada cocuk die bisi yokmus kivamina geldim olmazsa olmasin yeter be kafasında idim yedim ictim yattim ne ev isleri ne bi stres … bol iliski hepsi sehvetli hepsi bakimli canlı istekli moralli ama sifir bebek dusuncesi . Sonra ayni ay tak kaldim. Simdi 4 yasinda. 4 senedir de ara vermistik bir aydir tekrar karar verdik ama bzi gor asssla cocuk fikri yok ole sehvet ask ve heyecanli iliskiler sonucunda yine kalmism. Suna cok inaniyorm ; neyi kovalarsan o senden kacar! Kovalamayin akisina birakin doyumlu mutlu biten geceler yasamaya odaklanin kafadan ciktigi an bir iki uc derken bi sekilde oluyor . Rahmimiz beynimizden cok etkileniyor kafanizi bosaltin mutlu gecelere odaklanin bakin gorceksinix allahin izni ile olucak insallah