Mavi666 ben ona bekarken gıtmıstım kasıklarımda şıddetlı ağrı vardı bana dedıkı evlımısın drdı hayır Dedım ilişkiye gırdınmı dedı hayır dedım ben yine de beta hcg ne bakıcam kan ver dedı gıttım verdım bana diyoki aa hamıle degılmıssın 🤦♂️ilişkiye girmedim dedim gökten mi gelecek bu çocuk sonra bi ilaç verdi ama reçeteli değil baya da pahalı dedıkı bunu kullanmazsan çocuğun olmucak kâğıdın üstünde polikistik över sendromu yazıyor onu işaretlemiş altındsda ilacı var bekarım dıyr almadım 5 ay sonra evlendım afedersınız ilk ilişkide hamile
kaldım allahtan Dedım kullanmadım o ilacı