aysecelik8835 Ben o doktora rutin gebelik muayenesine gittim hiç memnun kalmadım ya, asistanlar baktılar hep eli cebinde geldi ekrana baktı hiç yüzüme bakmadı o zaman griptim bir KBB’ye git de kızcağız rahat etsin dedi, cinsiyeti kız mı yani diye sordum cevap vermedi, en son çıkarken KBB’ye randevu alamadım bugün işe gidemedim bugünlük rapor verir misiniz dedim veremem dedi. Sesim çıkmıyordu salya sümük dizlerim bile tutmuyordu domuz gribiydim öğretmenim bu halde nasıl ders anlatıcam dedim benlik bi durum yok dedi.