T-aksoy Ben 32.haftada başladım düzenli egzersizlere. İnstagramda ve youtube da Simge Duman ve Esra Akyüz var pilates eğitmenleri, onların egzersizlerini yaptım hep videoları izleyip. Birde sürekli çömeldim günlük hareketlerde, eğileceğime çömelerek yaptım mesela işimi falan. Günlük yarım saat yürüyüş yaptım. Özellikle 36. Haftadan sonra çok aktiftim hareket halindeydim hep öyle yatarak geçmedi son zamanlarım. Merdiven falan inip çıkmadım ama ben, onu yapamıyordum mesela çok zorlanıyordum onda. Herkes merdiven öneriyordu.
Diğer sorunuza gelecek olursak sancıların ıkınmaya hissine döndüğü aşama bence daha kolay. Şöyle bir his aşırı tuvaletiniz var ve onu çıkarmak için acayip bir kuvvetle itmeniz gerekiyor gibi bir dürtü geliyor. O his geldiği an ittiriyorsunuz. Acılı değil bu süreç, sadece güç ve kuvvet gerektiriyor. Güçü yönetebilmek zor, yoruyor. Bebek çıkarken hiçbir acı hissetmedim ben, belki de epizyotomi yapıldığı için alan genişleyince acımadı. Açılma tam gerçekleştikten sonrasının daha kolay olduğunu düşünüyorum bu yüzden 😊👍🏻
İnşallah sizde istediğiniz gibi bir doğum yapıp, bebişinize sağlıkla kavuşursunuz😇🙏🏻