Ceren27 ben de çok şaşırmıştım 😂 benim de içime hep kız doğuyordu nedense kendimi hep kıza da alıştırmıştım o yüzden bayağı şaşırdım ilk haftalar biraz hatta zor kabullendim falan ama oğlum aynı sizin gibi 15. haftada çok net kendini belli etmişti 😂 şu an karşımda bana bakıyor inanın doğduktan sonra cinsiyet falan hiç fark etmiyor erkek diye insanın gözünü çok korkutuyorlar ama artık bebeklerin kızı erkeği kalmamış hepsi çok hareketli ki oğlum çok sakin bir bebekti