Ceren27 Çok şaşırdım doktor ultrasona her baktığında kız hissediyordum 12. Haftada da kız tahmin etmişti ama şimdi 15. Haftadayız bugün çoook net erkek olduğunu gösterdi aşşşırı şaşırdım
anneolucam Ceren27 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin kız erkek ne fark eder evlattt olsun..☺️☺️🪽
erikarpuz Ceren27 sağlıkla dogsun 💙bana da 2 gün önce 12+2 de kız dedi perinotolog ama ben hep erkek hissetmiştim sizin gibi olur muyum acaba 😀
Miranne Ceren27 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın. Ramzi teorisine göre 6 haftalıkken bakmış mıydınız?
Ceren27 erikarpuz amin inşallan🤍🧿 Bana da ilk tahmini yaparken 12 de tamamen sallıcam şimdi tahmin demişti 15 16 da netleşir zaten demişti hayırlısı belkide olur☺️
Arzu_tasan Kızlar ben de şuan 10+5 im 2 hafta sonra randevum var 13 haftalık olcam sizce gosterır mı tahmın de bulunur mu 🥹
Phyloo Arzu_tasan 13.haftada öğrendim oglumu net söyledi 12 den itibaren öğrenebilirsiniz özelde devlet saklıyor 16 ya kadar
nezzzi Ceren27 bana da 16. Haftaya kadar kıza benziyor dediler dün gittim 18 haftalık erkek bebek dedi çok garip 🥹 sağlıkla gelsinler inşallahh