36 haftadan sonra artık istediği zaman gelsin diyorum. Üçüncü gebeliğim ama yine aynı mutluluk, aynı sabırsızlık 🥹
33+5 de
2200 gr dedi doktorum biraz zayıf kalmış dedi. Kime göre neye göre anlamadım 🙄 ee bir yerden çıkcak bu çocuk 3 kg yakın olsa yeter
Sizler ne durumdasınız ?