Psikoanne Kaçıncı haftada gün veriyor? Bide kaçıncı haftada nasıl doğum olacağı belli oluyor ?(nasıl doğum olacağı son dakikaya kadar değişebilir de genel olarak kaçıncı haftada alttan muayene oluyor)
Sevdapl Psikoanne ilki sezaryen olduğu için ikinciye de sezaryen günü veriliyor. Normal doğum olmayacağı için de çatı muayenesi falan olmuyor. 38. haftaya veriyorlar genelde eğer bir sıkıntı yoksa.
2cocuk2kopek Psikoanne ilk gebelikse son haftalarda doğum şekli belli olur normalse zaten gün verilmiyor bebişin gelişini bekliyorsunuz sezaryense 38-39 da alınıyor
Psikoanne Sevdapl benim ilk gebeliğim de , bazı arkadaşlara 34.haftadan doğum günü söylenmiş ya bende onu merak ettim . Ben şuan 33.haftadayım kontrolüm bir hafta sonra da banada tahmini doğum gününü söyler mi doktor
Tubaala Ben de 36+1 28 nisan da allah izin verirse gelecek oğlum ama bel bacak ağrısı yaşayan var mı bu dönemlerde ölüyorum
Seymaaa05 30 haftalığım insalalh o günleri görmek nasip olur bana da 🥰🩷sağlıkla kucağına al oğluşunu 🙏
2cocuk2kopek Psikoanne aynen canım tahmini söyleye bilir 37 de çatı muaynesi falan yapılır ona göre doğum şeklin belirlenir