BenimBalBidigim Zeyno_01 Hadi hayırlı uğurlu olsun sağlıkla gelsin inşallah 🥰🤲🏻 hem heyecanlı hem duygusal misin ne hissediyorsun?❤️
Sevdapl Zeyno_01 ben de 34+2 yim. Yarın kontrolüm var bakalım bana da gün verecek mi? Kaça geliyor 7 Mayıs 38 e mi
Zeyno_01 BenimBalBidigim hem korku hem panik ilk gebelik değil ikinci ama ilkinde heyecandan his korkuyu hissetmemiştim 🥹
Zeyno_01 ikibaloglanannesi senin daha az kalmış 😍 Allah yardımcın olsun tek sesle kucağına al inşallah cnm
Edizhr Zeyno_01 yaaa ne güzel sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🌸 17 haftalığım keske hemen bende gelebilsem o günlere 🤭