Ebru1122 Aynı haftadayim bende on kilo aldım doktora danıştım diyetisyene yönlendirdi oda gebelikte kilo veremezsin ama alımını yavaslatmamiz gerek dedi diyet listedi verdi 28.haftqda yine çağırdı sende doktoruna şöyle diyetisyene yonlendirsin
5_erkek_annesi Selmagkk o İştahlardan banada versenize çok ihtiyacım var 😒 bende 22 haftadayım 4 kilo verdim 2 kilo aldım yiyemiyorum bebekte kilo almayacak bu gidişle psikolojim bozuluyor artık diğer gebeliklerimde yerdim onlarda toplam 12 kilo doğuma gitmiştim bu sefer 5 le gitsem iyi
Selmagkk 5_erkek_annesi canım öyle düşünme çok kilo almayan insanların bebişleride gayet sağlıklı ve normal kiloda bende başlarda yiyemiyordum ama sonra düzeldi zamanla düzelir bence seninde
5_erkek_annesi Selmagkk ya şöyle olsa mesela yesem yesem kilo almasam olayı değil sıkıntı yemek yiyemiyorum halen bulantı kokular tiksiniyorum yemek yapamıyorum 22 haftadır her şeyden mahrum kaldı bebeğim çok üzülüyorum doğuma kadar süreceğine emin’im bu durumun geçse geçerdi ☹️sağlikli olsunda napayım yapacak bişey yok kendi kendime diyorum nasıl hamilesin bişey yemiyorsun canın bişey istemiyor
Ebru1122 Selmagkk başlayalı iki gün oldu daha doktorw iki hafta sonra randevum var bakicam yavasliyomu ne durumda diye şeker testide yaptircam hem o gün eğer şeker çıkarsa diyetisyen doktoru daha erkenden gelmemi söyledi bakalım nolcak canım
Selmagkk 5_erkek_annesi benim annemde sen gibiymiş doğuma kadar hep kusmuş iştahı yokmuş 3 kiloya yakın doğmuşuz 😁birde bunu doktoruna danıştınmı ne dedi peki
5_erkek_annesi Selmagkk 3 doğsa iyi benim diğerleri hep 4 kiloya yakın doğdu herşey yerdim nazar oldum😏yok canım konuşucam doktorum ile bakalım ne diyicek hiç bişey demez😂
Ebru1122 Selmagkk 24 ve 28 Haftalar ve arası diye söyledi bana o yüzden iki hafta sonra gel yapalım dendi
2cocuk2kopek Selmagkk ben 5 kilo aldım diye bana şekeri kes makarna pirinç yeme dedi şekerimde yok bu arada 🙈🙈