Bu davranış önemli değil , önemli olana iş başında iken çalışırken nasıl davrandığı, normal zamanda ilgili davranıyorsa rahat ulaşım varsa memnuniyet söz konususuysa problem yoktur.
Bu kadar izin alması belli ki 1. Dereceden birinin taziyesi i anlayışlı olmak lazımm