262634nur elbette kendisinin de müsait olmadığı, canının sıkkın olduğu anlar vardır o da insan sonuçta. Belki çok yakın birinin cenazesine gitti gerçekten zor durumdaydı ama sonuçta siz de ona güvenerek gebelik sürecinde kendinizi ona teslim ediyorsunuz. Ben ilk 10 hafta başka bir doktora takipliydim özelde. Kendisine kan değerlerimle ilgili mesaj attım ve ertesi gün akşam dönüş yaptı ve benim 1.5 günlük tedavim aksadığı için tedirgin oldum. Anında doktorumu değiştirdim şimdi ki doktorum sağ olsun hemen yazar, açıklar, ses kaydı atar. Gece 10 da bile yazsam hemen döner. Domuz gribi olup başka bir acilde serum alacağımda defalarca arayıp alacağım serumu teyit etti. Verdikleri ilacı sorguladı. Bence siz de eğer haftanız ileri değilse değiştirmelisiniz