zehra_111 Kuzenim 5 kiloya yakın doğdu. Doğarken omuz çıkığı gibi bir şey oldu. Kilosundan dolayı dediler. Kızı ameliyat da ettirmediler zamanında. Yıllarca acısını çekti. En son büyüyünce ameliyat oldu. Ona rağmen tam iyileşmedi. Kaldı ki Kilosu gayet normal. 4 kilo olsa ne olacak ? Yılın annesi ödülü verilmeyecek. Sağlıklı olmasını dileyin bence
MinikBrokoli Önemli olan sağlık 3-4 ün ne önemi var , biz 35 hafta zorunlu olarak doğum yaptık, az bi kiloda doğdu.. Şimdi 2 yaşındaaa HERŞEYİN BAŞI SAĞLIK 🫶🏻🫶🏻
Pamuk Nidazzyaaa Acil şekerinize baktırın.Bebeklerde genetik olmadığı sürece kilo hiç iyi birsey değil biraz araştırın.
Nidazzyaaa Pamuk Gizli şeker vardı aslında ama genetik olarak babamız da yapılı ilk oğlumda abisi yani😊🫶🏻
hceylaan Tokattanbiri Ne güzel haftasıyla uyumluymuş kilosu benim bebeğim şu anda haftasından 3 hafta önde gidiyor, daha fazla kilo almasın diye uğraşıyorum ve nasıl doğurucam kilosundan dolayı herhangi bir sorun yaşar mıyım diye düşünüp duruyorum. Herkes gerçekten kendisinde olmayanı istiyo. Kiloya değil bebeğinizin sağlığına odaklanın lütfen.
Silanur Ayse0434 benim de aynı günde aynı kilo canım bende tedirginim kendimi suçluyorum yemedim mi diye 40 cm boyu
Ayse0434 Silanur açıkcası 3 kilo olsun yeter diyorum doğduğunda o yüzden çok kasmadım ama sağlıklı besleniyorum herhalde genetik yani bilmiyorum 🥲
merveahrl Tokattanbiri doğumdan bir gün önce 2600 deniyordu 1940 gram doğdu bebeğim hemde 38 haftalık olmasına rağmen sizin kilonuz çok iyi bunlara takılıp da kendinizi strese sokmayın önemli olan sağlıkla doğmaları
Esilaaya Tokattanbiri benimde aynı 34.hafta 2470 çıktı aynı şeyi düşünüyorum doktor haftasına uyumlu dedi ama zayıf doğanlar daha fazla kilo alıyor deniliyor. Zayıf veya kilolu farketmez sağlıklı doğsunlarda 🌸 Nidazzyaaa yersiz bi yorum olmuş ve itici. Okurken kız ne yazmış bu ne yazmış dedim yani.
Yaseminkayaa Tokattanbiri benim yüreğim ağzımda 4-5 kilo arası doğacak diye son 10 günüm kilolu doğunca doyurması var ayrıca o çocuğu karnında taşıması var. 3400 normal demek cocul normallerin arasında demek mis gibi daha ne