Kızlar normal aslında kilosu ama ben biraz takıntı yaptım nedense az gelıyor hadi 4 hafta doğsa tahmini 1kg alsa 3400 falan oluyor. Birde erkek bebek kıza göre daha yağlı yani kilolu olur derler ama anlamadım ben yememem aşırı dikkat ediyorum biraz tombik olsun 4 kilo falan doğsun istiyordum ama canım sıkıldı kılosuna ya