Elffsrht doğum yapmadım ama çevremden biliyorum psikolojik rahatsızlığınız olmasa bile gebeliğin son dönemlerinde çıkabiliyor maalesef. Bazı kişilerde lohusalık döneminde başlıyor. Moralinizi bozmayın maalesef hormonal değişimler, bir bebeği koruma düşüncesi, hayatta artık yalnız olmadığın ve çok büyük bir sorumluluk gerçeği böyle psikolojik sorunlar yaratabiliyor inşallah hayırlısıyla sağlığınıza kavuşursunuz ❤️