33 haftalık hamileyim.yıllarca tedavi gördüm hamile kalmadan bıraktım.son 1 aydır tetrarladı.uyuyamıyorum (4-5 saat kesik kesik)uyuyamadıkca anksiyetem artıyor.arkadaşlarım gebeliğin son aylarında normal uyuyamamak diyor ama bilemiyorum.yaşayan var mı