H_M_ bana bi doktor kese var bebek yok dedi gel kürtajla alayım dedi bende öyle digince maydonoz kaynattım içtim tarlusal hap yuttum falan ama rızkı varmış yavrumun allahim sakladı onu çok şükür 34. Haftadayız tıpın özeline gittim ki uyutsun da alsın diye o da dedi ki bebek var ama ölmüş geri kalp sesini açtı ki atıyor kalbi ben gidene kadr bebek oluşmuş acil demişti ki bana 10 hafta olursa seni zehirler aldır digimce boş keseyse dedi korktum öyle digince gittim ki iste nasip hersey allahtan bakmadım cnm benim kızdan kafa kalmıyor:))