ash62an H_M_ geç döllenme olsa bile kalp atışı duyulmalıydı yani en son kontrole gittiğinizde doktor renkliyi açıp bebekte kan akımı var mı yok mu diye bakmadı mı? Bence hemen yarın bir kadın doğum uzmanına görünün
H_M_ ash62an geçen gittim alttan baktı doktor dedi bebek var kese var şimdide yok diyorlar anlamıyorum kafamı karıştırdılar
ash62an H_M_ yani pcos vs yoksa 10 haftalık olması gereken gebeliğin iki hafta geriden gelip o haftalara göre döllenmesi çok zor umarım bir problem yoktur
H_M_ ash62an Adana’da şehire de gittim ordada alttan bakılmıştı birşey demek için erken denmişti yine bugün gittim istersen bir hafta bekle dedi istersende kürtaj ol araştıralım denildi
ash62an H_M_ isteğe bağlamaları çok saçma genelik sağlıksızsa nasıl risk alabilirler ya kararı vermesi gereken onlar ay allahım neyse bekleyin bakalım inşallah duyulur
H_M_ ash62an işte bende ondan kararsızım sonra acile kürtaj için gitttim saat 3 gibi onlarda 7+2 değince 1hafta bekliyeyim dedim
ash62an H_M_ benimde önceki gebeliğim 10 haftalık olması gerekirken 7+4 falandı hastane hastane gezdim şehir hastanesinde bekleyelim dediler neyse aynı günün akşamı tekrar gittim şehire doktor alalım dedi tuhaflar ya
H_M_ ash62an yok hiç birşey yok kanama falan sadece bir ara tutunmaydi bence görmüştüm 1 gün bile sürmedi akşama bitmişti
H_M_ ash62an öyle inanın insanda psikoloji bırakmıyorlar bakalım hayırlısı olsun inşallah ben diyorum yine duyulmaz ama Allahtan ümit kesilmez
ash62an H_M_ benim şu anki gebeliğim allaha şükür sağlıklk ben bundan önceki gebeliğimde kürtaj oldum kahverengi akıntım oluyordu ama böyle görseniz çok az hiç şüphe uyandırmadı benden bir gittim kalp atışı yok kürtaj oldum sonra
Aysenur_0046 H_M_ benimki de adet tarihimle uymuyor normalde şuan ben 37 haftalık olmam lazım adete göre ama ben 33 haftaligim
H_M_ Aysenur_0046 ya inşallah bende hayırlı bir şekilde duyarım kalp atışını ben hiç duyamadım daha siz ne zman duymuştunuz Rabbim hayırlı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin inşallah