CnsyeniHamile Canım benim doktorum da Telal beydi. Memnundum ama üçüncü sezaryen olacaktım. Bir de bebeğin plasentası aşağı yerleşmiş idi ve kanama riski olacağından Kenan beye yönlendirdi. O beni çok rahatlattı. Kazasız belasız bebişimi doğurttu. Öğrendim ki kanama riski olan gebeleri sadece Kenan bey doğurtuyor muş. O nedenle normal gebe değil riskli gebe kabul ediyormuş.