Side düşüyo ama 31. Haftamdan sonra gitti değiştirmeyi denedim mozaike gittim cok sıra bekledim insanlar üst üste resmen ve bisürü sey cıkardılar 6 7 ilacla çıktım mozaikten. Ama erdem bey kan ve vitamin ilacı dışında hic gerek görmedi. Döndüm dolastm yine ona gittim gerçekten cok iyi bi doktor değer o yola. Doğum içinde istersen defne hastanesinde yaptırabilirim dedi her konuda yardmcı olmaya calısyor🌸