NoName_ Kızlar bu yeni aşıyı olup o gün bebeğin hareketlerini hissetmeyen veya az hisseden oldu mu normal tetanoz aşısı da olabilir bebeğin hareketlerinde azalma oldumu sizler neler yaşadınız
Brcnfrt NoName_ ben de geçen pazartesi oldum aşıyı aşıdan sonra bebeğimin hareketleri baya azaldı bende de halsizlik ve yorgunluk yaptı. Dün akşamdan beri çok şükür daha iyiyiz insAllah kaç güne tam kıpır kıpır hallerine döner..
Emumi NoName_ bende bugün oldum boğmacalı tetanoz bebeğin hareketleri de her zaman ki gibi bir farklılık olmadı ama kolum ağrıyor
Hzlgns NoName_ benim ilk dozda bebeğimin hareketleri yavaşladı ikinci dozu boğmacalı olan aşı vuruldu bebeğin hareketleri hızlandı çok fazla hareket ediyor ve ateşimde var çok rahatsız etti beni vurulduktan sonra boğmacalı olduğunu farkettim
bir_busra Ben iki doz tetanoz aşısı oldum hiçbir sorun yaşamadım canım sadece hafif kol ağrısı o kadar
NoName_ bir_busra şuan hafif bir acı var dokunduğumda filan ama gün içinde de sanki hissedemedim bebeğimi biraz tedirgin oldum
Ebru387 Ben 1 doz bogmacali aşı oldum, bebeğimin hareketlerinde değişiklik olmadı , aşının yan etkisi de olmadi, sadece aşı olduğum koluma baskı yapınca 1-2 gün acisini hissettiriyordu o kadar
NoName_ Ebru387 bende bugün 1.dozu oldum kalp atışını duyduk öyle aşıyı oldum sadece ağırır kolun dediler yan etki olarakta korktum acaba hareketlerinde azalma olurmu diye sanki hissedemiyorum da azaldı gibi geldi hareketleri endişelendim 🥹
Datlum NoName_ ben daha aşı olmadım ama detaylida ki doktorum biraz hareketlerinde azalma olur ama geçici demişti
bir_busra NoName_ olman bence canım Allah’ın izniyle bişey olmaz uyuyordur bebiş yada diğer günlere göre bazen daha az hareketli oluyorlar aşıya denk geldiği için huzursuz oluyor için ama olmasın bence 🥰
NoName_ Brcnfrt yaa gerçektenmi🥹bende daha yeni yeni hissetmeye başladım hareketlerini o yüzden olmayınca az hissedince üzülüyorum özlüyorum aşı olunca istemsiz huzursuz oldum inşallah sizde iyi olun bebişlerimizde sağlıklı olsun hareketli olsun içeride bizde evham yapmayalım 🥲
NoName_ Datlum aslında doktora soracaktım ama bende unuttum,nasıl doğduklarında aşıdan etkilenip ateşlenebiliyorlar uykulu halsiz olabiliyorlar anne karnında da olabilir diyip avunmaya çalışıyorum umarım uzun sürmez 🥹
NoName_ bir_busra teşekkür ederiim yazarken bir iki defa hissettm hareketlerini ama çok üzülüyorum istemsizce inşallah iyi olsun hepsii sağlıklı olsunlar🥹🩵
Brcnfrt NoName_ ben de baya huzursuz oldum benim 27+3 de yaptırdım tek doz ama boğmaca ve diferi de eklenmiş. Yaptırıp yaptırmamakta da kararsız kaldim yine de Rabbim şifa etsin diyerek yaptırdım bakalım. Ya bide öyle kıpır kıpır halleri ozleniyor 😍bir hafta surebiliyomus etkisi ama. Allah razı olsun sizde iyi olun sağlıkla alalım kucaklarimiza insAllah ♥️