Arkadaşlar doktorum sekerin beni endişelendiriyor pzt sabah gel yat dedi pazartesi günü 39+1 olacağım..
Bugün tüm tuşlara bastım ananas yedim yokuş ciktim pzt ye kadar normal sancim gelsin isitiyorum.
bu arada bana şimdi de sancılar geliyor ama adet sancısının biraz ağırı 10 dk da bir filan. 1 kez de doğurdum unuttum bu doğum sancısı değildir değil mi, doğum sancısı adet sancısı gibi başlayan var mi. Yokuş çıktıktan sonra bir şeyler oldu :)