bir_busra ben 2022 de doğum yaptım kontrollerimi dr serçin ordu yaptı ama bebeğim ramazan bayramının 2. Günü gece gelince doktorum gelemedi herkes tatildeydi hastane boştu 😅 normal doğumda işin yükde doksanı ebe ve senle ilerliyor doktor doğum anında müdahale ediyor sadece olması gerekende bu bence. Bu arada ebeler harikaydı Allah razı olsun seni rahatlatmak için elinden geleni yapıyolar o an. Hasta bakıcılar vs iyiydi odalarda temizdi biz memnun kaldık açıkçası. İkinciye hamileyim yine orda yapıcam nasipse. Serçin hanım yok ama bende umarım içimin ısınacağı bi doktor bulurum ilerleyen süreçte.