ayyy çok sebindim maşallah rabbim sağ salim bide kucağınıza almayı nasip etsin canım bende 3 nisanda transfer oldum ama hala test vermedimok korkuyorum 5. gün kaset test yaptım erken gebelik testi değildi negatif çıktı umutlarım tükendi sonra bu 2 gündür aşırı göğüs ağrım var uzandığım yerde sızlama çok oluyor samki damarları ağrıyor gibi birde adet ağrısı yaşıyorum bel ağrım da hafif var inşallah bu haberi bizde alabiliriz cumartesi günü iple çekiyorum senin belirtilerin neydi canım