Kızlar benim de adetlerim düzensiz en son 17 Temmuz’da oldum ama zaten 40 45 güne bir oluyorum çatlama ne zaman oldu bilmiyorum 25 Temmuz’da rahim filmi çekildim sonra bir daha adetim olmadı dün test yaptım test pozitif ama doktora gittim keseyi görmüyor. Kan aldı yarın çıkcak ama ben merak ediyorum erken gebelik testi de normal testte yaptım hepsi pozitif sonuç veriyor