Kızlar kendim için değil arkadaşım için soruyorum dün idrarda öğrendi bugün doktora gitti alttan da muayene olmuş kese yok kan istemiş doktor sonucu çıktı şimdi 993 bu değerle alttan kese gözükmesi gerekmez miydi ben öyle biliyorum da ya da geç döllenme mi olmuş acaba 9 martmış son adet tarihi