@tecrubeliiannee yaa sizde benim gibi iki kız annesi çok yakın günlerimiz bende 00dan sonra 30+0 olacağım sağlıkla gelsin prenseslerimiz🩷 hemşireye vereceğim ve fotoğraf çekimi için kullanacağım kıyafetleri yeni aldım ben. Ablasından olanlarıda yıkadım mis gibi ☺️ilk kızınızdan kalma biberonlar philips aventse ve camsa sadece emzik uç kısımlarını alabilirsiniz ben öyle yaptım ayına uygun uçları var