Melissayda 30’a ramak kala benim de, yarın 29 haftalık olacağız Allah’ın izniyle :) benim 2.çocuğum olduğu için birçok şeyi hazır sayılır hala herhangi bir alışveriş yapmadık ilk çocuğumdan kalanlar yetecek gibi 😀 Odası, beşiği, arabası ve daha fazlası hazır oğlum 19 aylık, kızımızı bekliyoruz 😊 34.haftadan sonra hastane çantamızı hazırlayacağım ve tabi ki kıyafet yıkama-ütüleme 😍💐