irmak12345 Kkklelp doğum yaptım şimdi gördüm 😂 üşümedi zaten içine zıbın giydirip üstüne de yine Müslin ama dört kat battaniyesi vardı doktor hemşire vs kimse ince demedi hatta çok beğendiler canım yine de sen bilirsin için nasıl rahat ederse 🌸