Lilo128 Merhabalar, çorluda yaşayanlara bir sorum var devlet hastanesinde kadın doğuma gitmek istiyorum, gebe olmadığım için illaki (gebe olanlar hariç) yazana mı gitmeliyim? yani oda münir alkan ek bina olarak gösteriyorda kafam karıştı.