caglasb refika hocayla ayşegül hoca arasında kaldım bende, bu hafta içi kesin bi karar verip gitmem lazım, vatan hastanesine vegadan daha iyi diyorlar ordan da biraz kafam karışık açıkcası bizim haftamız ilerde 29. Haftamıza gircez birde hala çok karışığız🥲