Iste sıze katılıyorum elektrık cok onemlı cunkı zaten ben mesela devlete sadece tahlıl vs ıcın gıdıyorum. Para veriosam ozele devletten bıraz farklı olmalı ve bızler zaten hamılelıkte hassas oluyoruz bıraz empatı ıstıyoruz belkıde. Ama abdullah beyı dedıgım gıbı duydum arkadasım onunla devam ettı cok da memnun kaldı vega temiz hstane evet tuvaletleri bıle cok temız. Ama ben vatana refıka hanıma gıdıp memnun kalınca vegaya gıtmedım refıka hanımda konya’dan gelmiş buraya cok guzel yorumlar okudum ve gercekten dgru cıktı ultrasona cok detaylı baktı olcumlerı yaptı tahlilleri detaylı ınceledı başından savmadı kısaca. vıtamınlerde bilgilendirdi .. Deneme yanılma bence sende deneyerek karar kılıcaksın