amoretta benim de arkadaşım doğumu sabah 9-10 civarında yaptı ve akşam 7-8 gibi ancak nasıl olduğunu merak etti hastasının o saatten önce ilgilenilmedi, onda da telefon etmiş hemşirelere kendi gelmedi. Bir de iç dikişler ile ilgili sıkıntı yaşadığında çok önemsenmediğini biliyorum, gerçekten önemli şeyler ve böyle olması üzücü. Özellikle bunlar olmasın diye özel hastanelere gidiliyor