Beybi23 Günaydınlarrr gününüzün güzel geçmesi dileğiyle 🫶🏻 kızlar bugün 12’de randevum var şeker yüklemesi için . Aç mı tok mu gidiliyor bilgim yok bilgisi olan yazabilir mi rica etsem 🙏
myangelson Beybi23 aç gitmeniz lazım hatta su bile içmek yasak da niye o kadar geç saate verilmiş normalde çok aç kalmayalım diye 9 da falan yapıyorlar direk
Sinif177 Daisyy000 tokken mi glikozu içip 1 saat sonra mı? Yanlış hatırlamıyorsam kan vermeler bitene kadar yemek yemiyorsun. Onların verdiği glikozu içip yapıyorsun
Daisyy000 Sinif177 Ay evet pardon yanlış yazmışım,düzenleyemiyorum paylaşımı.Sizin dediğiniz gibi, glükozdan sonra tekrar kan alıyorlardı. Yemek yeme olayı yoktu
History5 Sinif177 açken verdim sonrasında içecek bitiyor tam bir saat sonra ilk kanı verdim, kan vermemin üzerinden bir saat daha geçti son kanı verdim bu şekilde
Beybi23 Ceydaaas1 güzel sonuçlar alırsınız inşallah saatiniz erken benim çok geçmiş diğer annelerin de verdiği bilgiye göre bugün muayeneye yarın erkenden tekrar kan vermeye gidicem
Sinif177 History5 evet ben de ilk gebeliğimde o şekilde yapmıştık. İkincide açlık tokluk şekeri baktık sadece
Semy1991 Beybi23 aç gidiyorsun ince kan aliyrolar.1 saat bekliyrosun sonra şekerli içeceği içiyorsun sonra yine kan aliyrolar.bitiyor isteidgini yiyebilirsin 😁
Beybi23 Semy1991 randevu saatim verdiğiniz bilgilere göre çok geç erken gidip yaptırmam lazım bunu bugün muayeneye girip yarın erkenden giderim artık
Beybi23 XBurcuburcu 24. Haftama denk geldi tesadüfen almıştım randevuyu saati de ben kendim seçtiğim için bu şekilde denk geldi
XBurcuburcu Doktoruna belirt bugün kontrolünüz olsun yarın sabah saatlerinde aç gidin. Zaten beklerken 3 saat geçiyor o kadar süre aç kalınması bilemedim çok uzun yani bana dert oldu suan😪🤭
Beybi23 XBurcuburcu bugün 24. Haftama denk geldi iki hafta önceden aldığım için randevuyu saati kendim seçmiştim . Olmadı dediğiniz gibi yaparım yarın sabah erken saatte gidip yaptırırım bugün sadece muayeneye girerim 😘
Elmasekeri1 Beybi23 en az sekiz saat önce yeme ve içmeyi kesiceksin demişti doktor hatta su içip gitmistim ilk su içtim diye almadı sonra tekrar gittim
XBurcuburcu Beybi23 hadi bakalım doktor yönlendirir zaten sizi. Güzel sonuçlarınız çıksın hayırlısı ile😊🤲
DuruDefne_mommy Beybi23 aç karnına gidiliyor hatta bende mide bulantısı yaptı hepsini geri çıkardım serum takılarak eve geri geldim böylede gülünç bir hikayem şeker yüklemesiyle ilgili😃😃
Beybi23 DuruDefne_mommy yaa 😂 geçmiş gitmiş olsun 🤦♀️ yarın gidicem o saate kadar karnımda bebişle bekleyemem 🥺