Gulsena09 sednc0 ben buyuk hamile yastigindan almistim hem bel hem sirt hemde gobek destegi veriyodu cok memnun kalmistim rahat uyumaya baslamistim simdi ikinciye hamileyim tekrar kullanmaya basladim etkisi buyuk bence
Morrinah sednc0 bel ağrım normalde de oluyordu ebebekten büyük olanı aldık çok rahatım şahsen iyi ki almışım diyorum
KumpirsMom sednc0 ben elyaf bir yorganı dürüm yapıp kullanıyorum uclarından ve ortasındanda bağlıyorum 🤣🤣 hamile yastığı kullanabilir miyim diye denemek istedim öyle alırım dedim böylesi daha rahat geldi doğuma kadar böyle gidicem galiba 🤣🤣
Rumeysaozcann sednc0 şiddetli sırt ağrısı çektiğim dönem hamile yastığı aldım okadar iyi geldiki bana ben çok memnundum
aysetcdmr_ sednc0 ben bel destekli yastık aldım ebebekten 3. Aydan beri kullanıyorum yastıksız uyuyamıyorum yastığım olmadığı gün belimin ağrısından uyuyamıyorum beni çok rahatlattı eşime dua ediyorum sürekli iyiki aldın diye
Canansrcm sednc0 e bebekte 400 tl olan gri yastığı aldım bu büyük olanlar değil aylardır böyle uyumuyodum bel ağlarım geçti geçmiyo diyenlere inanma al yani ben salakmışım eziyet ettim kendime aylardır
Busetacir sednc0 j şeklinde gebe yastığı kullanıyorum 6.ayımdan beri. O kadar memnunum ki. Onsuz asla uyuyamıyorum bacak ağrılarım oluyor ama yastıkla çok rahatım iyi ki almışım diyorum
Essoli sednc0 https://ty.gl/aouqm86eijuku ben bundan aldım yorumları da gayet güzel küçük olan ilerleyen zamanlarda sıkıştırır gibi hissetmiştim biraz yüksek gelmişti bana