sednc0 Kızlar merhaba gebeliğinizde ne tarz yastıkları tercih ettiniz sırt ve bel ağrılarım artmaya başladı memnun kaldığınız önereceğiniz ürünler neler acaba
1Anneadayiiii sednc0 Ben bunu kullanıyorum canım çok memnunum 4. Ayımda almıştım iyiki almışım çok rahat ettim
1Busraaa sednc0 yok canım yani bu ağrılara ne yapsan fayda yok ama dene istersen belki sende fayda olur kişiden kişiye değişebilir 😌
Aysegul466 sednc0 bacağınızın arasına küçük bi kırlent koyarsanız fayda ediyor hamileler için olan yastıklar bi dönem biraz fayda etsede sonlara dopru göbek büyüdükce baskı yapıyor olmayan ağrılarıda çıkartıyor bence
Gamzeeecn Bende bir sürü yastık denedim Olmuyor aksine fazlalık yastıklar heryerimi daha fazla ağrıttı ve. ağrılardandolayı günlerce uyuyamadım. Tüm yastıkları fırlattım attım 😂tek bi kafa yastığımla yatıyorum mutluyum . 38. Haftadan yazıyorum 🫶🤌
Gamzeeecn Önerimse şu olur size ,hergun ılık duş ve yağlarınızı kremlerinizi sürüp kendınıze belinize falan masaj yapın Agrıyan yerınıze . Rahatlıyor insan
Gamzeeecn sednc0 amin inşallah,kolay değil inanın her evre daha zor geçiyor ama sonunda kavuşacağımız güzellik tüm yaşananları unutturacak 🥰🙏
Essoli Gebeden gebeye değişebilir bu durum ya ben de yastıksız yatamıyorum göbeği ve sırtı destekleyen büyük hamile yastıklarından aldım çok rahat uyuyorum en azından göbek falan destekleniyo diye içim rahat ediyor bir de :)
Essoli sednc0 https://ty.gl/aouqm86eijuku ben bundan aldım yorumları da gayet güzel küçük olan ilerleyen zamanlarda sıkıştırır gibi hissetmiştim biraz yüksek gelmişti bana
sednc0 1Busraaa Trendyolda satılanlara baktım kimi de çok rahat ettim falan yazmış demek ki dediğiniz gibi hamileden hamileye değişiyor teşekkür ederim 🥰
sednc0 1Anneadayiiii bu ayarlanabilir sanırım değil mi ? Bende bu ürün ve büyük olanlar arasında gidip geliyorum ikisininnde yorumlar oldukça iyi
1Anneadayiiii sednc0 evet canım cırtlı istediğin gibi ayarlıyorsun ben çok beğenerek kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim
sednc0 Hellobeybii evet bende böyle düşünüyorum sadece yüksek yastık dışında yatamıyorum o zorlar mı biraz o düşündürüyor