Ceydaaas1 Fatmadmr37 son zamanlarda uyandığımda bacağıma kramp girddi felç oldum sandım bir an bir kaç saniye bacağımı oynayamadım ve bu bir kaç defa olmaya başladı magnezyum eksikliğinden oluyor sanırım 6 aylık oldum şuan artık güzel bir magnezyum alıp kullanacağım teşekkür ederim tavsiyeniz için
Sulegull Zlmdnccc çok pahalı değil aslında ayrıca devletin verdiği de var niye öyle demiş ki sağlık ocağına git magnezyum yazarmısunız De o yazar özel olan da 500 küsür
Ayse0434 Bende magneral kullanıyorum devlet karşılıyor 45₺ falandı ama bir haftadır kullanıyorum ona rağmen sabah uyandığımda bacağıma kramp giriyor sanırım işe yaramıyor ya🥲😣
Aydngrkm Ayse0434 devletin karşıladıkları bi işe yaramıyor hepsi oksit inorganik form. Kendi bütçenizle takviye almanızı öneririm
Thirtyynovember Benim de aksine magnorm tamamen ağrılarımi kesti, migren tipi baş ağrım vardı iki günde bir içiyorum o geçiriyor. İcmedigim zaman dayanılmaz bir baş ağrım oluyor