[silindi] 1sen1ben1debebek benim 10 gün şimdi ücretsiz hakkın var özelde din gittim ya haftaya bida giderin
1sen1ben1debebek Sbllleyll 20.haftadan sonra öneriyorlar devlet hastanesi kadın doğuma gidince farklı bölüme yönlendiriyormuş özelde direkt yapıyorlar 4-5 bin lira ücreti baya da inceliyorlarmış 45 dk 1 saate yakın
Sbllleyll 1sen1ben1debebek 20.haftada devlet hastanesi kadın doğuma kontrole gittim bişey demedi başka yerede yönlendirmedi 🤦🏻teşekkür ederim cevabınız için 🌸
1sen1ben1debebek Sbllleyll pek ilgilenmiyorlar devlette ya 24. Haftaya kadar süresi var kontroller 4 haftada bir oluyor belki 24. Haftayı beklemiştir
sngl3875 Tugcerkisi bende bugün 18+4 üm ve doktor bağdaş kurmuş gördüğüm kadarıyla kıza benziyor dedi öbür ay detayliya gircem değişir mi meraktayim😅
Tugcerkisi sngl3875 yaa ben doğana kadar inanmıyorum canım artık o duruma geldim bende birazdan gidecem 31 haftalığım bakalım ne diyecek
cansusns sngl3875 Banada19. Haftada aynısı söylendi bağdaş kurmuş kız diye 14. Haftada erkeğe benziyor denmişti detaylıyı bekliyorum inanasım gelmiyor😂😂😂
ravzae Tugcerkisi benimde öyle olur inşallah dua edermisiniz benim içinde gebelerin duası kabul olur bu arada bi kızım var dünyalar güzeli cinsiyetçi değilim🙈😇🌸🪽
Tugcerkisi ravzae ederim canım gönül meyvesi ikisini de tatmak istiyor çok iyi anlıyorum sizi inşallah gönlünüze göre olur