[silindi] 1sen1ben1debebek işte yukards koydugum resimde var mı sizce pipi o var elimde cinsiyet ışığı yaktı bize o yüzden bacak arası flan görmedim de erkek dedi
1sen1ben1debebek [silindi] ya çıkıntı var ama bazen ödem bazen de kordon olduğu için karıştırıyorlar ondan dolayı bebiş kız gibi duruyor bana göre 😅
Kumsal28 [silindi] benimde 2. Kızım olucak Allah’ın izniyle 🙏 ama sizinkinin kafa yapısı benim kızımın ultrason kağıdına çok benziyor 😁
1sen1ben1debebek [silindi] Yaa detaylıya kaç hafta var😅Bende merak ettim şimdi 6 hafta falan var benim nasıl beklicem bilmiyorum
Kumsal28 [silindi] hakkınızda hayırlısı olsun rabbim her iki meyveyi de tattırsın herkese 🥰 benimde 2. Kızım olucak Allah’ın izniyle
Kumsal28 [silindi] ama gerçekten kafa yapısı yusyuvarlak benim kiziminda öyle hatta atim fotoğrafi bak istersen insallah kızdır umutlandırmak istemem 😁
Miinniik [silindi] bikac güne alışırsın canım benimde 3 gün sürdü alışmam hala içimde bir yerde acaba kız olur mu diye dusunmekten alamıyorum kendimi malesef
1sen1ben1debebek [silindi] ya ne bileyim aynı yere gidemem özelde öğrendim😅Devlete de rutin kontrole gitmiştim orda sormadım cinsiyet özele tekrar para vermek istemiyorum 10 günde 3 kere gitmişim özele devlet hastanesine gitmeme 4 hafta var😅😅
[silindi] 1sen1ben1debebek benim 10 gün şimdi ücretsiz hakkın var özelde din gittim ya haftaya bida giderin