Zeynpatak Melek2102 aynen camm benimde ilk . Evde ultason cihazi olsa da hep baksam bebegime diyodm bazen 😅hareketlerni hissetmeye baslayinca rahatlyosun ama biraz 😊
Nidda544 Melek2102 annelik endişe en başından beri endiseleniyosun ben kaç kere belirtilerim azaldı diye gittim doktora aslında biraz rahat olmak lazım kanama ağrı olmadıkça genel de çok bişi olmuyor extra bu durum olmadıkça rahatlatmaya çalış kendini cnm