Hayırlı akşamlar kızlar benim 1 buçuk ay sonra doğumum var Allah ın izniyle gebelik haricinde özel bölgemi ağdayla temizliyordum evde ama şuan 8 aylık hamileyim ve ağda imkansız jilet kullandım normal doğum yapmaya cesaretim var istiyorum da ama temizlik yüzünden utanıyorum nasıl olacak diye acaba doğumdan önce ağda yaptırsam kasılma falan olup doğumu başlatma ihtimali olur mu diye düşünüyorum yaptıran var mı doğum a yakın ağda zarar ı olur mu