Bal0306 ynzl doktor kan uyuşmazlığı olduğunu söyle dedi hem firma yetkilisine hem kan alan hemşireye öyle söyledim özellikle
Ddm28 Merhaba ikinci doğumumu iki ay önce yaptım her iki kızımda da kan uyuşmazlığı oldu zaten ilk hamileyken iğne yapıyorlar bide hemen doğum sonrası yani her iki doğumumda da bu şekilde olmuştu
Ddm28 Bal0306 ilk gebeliğimde 28. Haftada yapıldı ikinci gebeliğimde 11-12. Haftada yapıldı kanama problemim olmuştu ☺️
Girlmama Haticesy sende uyusmazlik yoktur canim kan gurubun pozitifse esinle uyum olup olmamasi onemsiz
kubos_ Bal0306 benimde ilk gebeliğim ilk ayda düşük olmuştu düşük yaptığımda kan uyuşmazlığı aşısı yapılmıştı şimdi 7 haftalık hamileyim doktorum kanaman olursa gel yaparız olmazsa da 7.ayda yaparız dedi