Meral_63 keyfimin-kahyasi-misin keyfimin-kahyasi-misin benle eşimin kan grubu aynı 0 RH+pozitif hamile kalırsam sorun olmaz değil mi 8 Mart’ta kürtaj oldum 8 haftalıkken kalbi durmuştu acaba ondan mı oldu diyorum Kendi kendime 🙏🏼🥹
byk0606 Bal0306 7. Haftamda yapıldım kanamadan dolayı, 28. Haftada tekrar çağırdı doktor 2. Aşıyı olacağım. Doktorunuz ne diyorsa onu yapın, gerekli görecek kişi o.
erikarpuz Bal0306 evet canım doktor söyledi hatta dün ikili testteki raporumda yazıyor hastaya 28. haftada rogam iğnesi yapılması bilgisi verildi diye
Kkardelenn1 Bal0306 kan grubu gelen sonuçta yazıyor mu acaba bende merak ettim şimdi bizimde uyuşmazlık var eşimle
Kkardelenn1 Bal0306 tamam canım sağ ol doktoruma sorayım ben her türlü yapacağız 4 hafta sonra iğneyi ama merak etmiştim ☺️
fatmagul3008 Bal0306 eşimle benimlede var ilk haftalarda kanama lekelenme olursa vuruyolar iğneyi olmuyorsa 28. Haftada vuruyorlar benim lekelenmem olduğu için iğneyi erken vurulmustum
Bal0306 fatmagul3008 evet bende aynı ama bazılarına 28.haftada da vurulacak denilmiş erken haftalarda vurulduktan sonra 2 kez yani size oyle birsey denildimi
cakethesel Bal0306 Kanamam olunca 13. Haftamda iğne oldum.28. Haftamda doktorum test yaptı negatif cıkınca yine iğne oldum.Doğumdan sonrada olacağım muhtemelen göreceğiz
SemaaK123 Bal0306 Herhangi bir sorunla karşılaşmassın canım birde doğumdan sonra 48 saat içinde mi ne olması lazım iğne yapıyorlar bir sonraki doğumlarında sorun olmasın diye o kadar yani