Ben chat cpt ye cinsiyet hurafeleri sorup duruyorum işte kalp atışı ramzi nup hatta takvimler aşermeler hepsi. Hepsi için bana gül geç eğlenmene bak bilimsel olarak ispatlanmadı derken kendisi dedi ki: ama kız bebeklerin beta artış hızının erkek bebeklerden daha fazla olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış dedi. Aynı haftada bir bir erkek bebek örneğin 2 günde 1,5 katlıyorsa kız 2-,25 katlar dedi. İkizlerde ve kız bebeklerde artış hızı yüksektir dedi 😱 sizce de doğru mu bu?