Edizhr ben ilk hamileliğimde Metin demirturk’e gittim, kürtajımı o doktor yaptı genel olarak memnun kalmadım Metin demirturk’ten, sonra Ufuk Yeşildağere gittim o gayet iyi tecrübeli bir doktor yurt dışında eğitim aldı, takibinde kaldım doğuma kadar, dogumuma Hasan Şahiner girdi, çok zor bir doğumum oldu ama sagolsun o doktor çok iyiydi mizahi bir yapısı vardı sağlıkla kurtulduk bebeğimle, dediğin doktorlar hakkında bilgim yok